Διατροφή

Στον τομέα της διατροφής υπάρχει μια αναρχία στις μέρες μας ή ένα είδος τρέλας αν θέλετε. Για παράδειγμα, αν αποφασίσεις να ακολουθήσεις τις «viral» συμβουλές διατροφής που κυκλοφορούν σήμερα, το σίγουρο είναι ότι θα χαθείς.

Ας πάρουμε ένα μικρό δείγμα της σημερινής «τρέλας».

Φάε 5 γεύματα την ημέρα και τρέξε, αν θες να χάσεις κιλά.
Επίσης, μην τρως 5 γεύματα γιατί θα αποκτήσεις αντίσταση στην ινσουλίνη.
Επίσης, φάε μπόλικη πρωτεΐνη και κάνε βάρη, δεν χρειάζεται να τρέξεις καθόλου γιατί θα σε χτυπήσουν τα γόνατα σου.
Επίσης, μην τρως πολύ πρωτεΐνη γιατί ανεβάζει την ινσουλίνη το ίδιο με την ζάχαρη και κάνε χαλαρό τζόκινγκ ή περπάτημα.
Επίσης η πρωτεΐνη κάνει κακό στο συκώτι σου, πρόσεξε με την ποσότητα της.
Απλά μην κάθεσαι όλη μέρα. Αλλά μην κινείσαι και υπερβολικά γιατί μπορεί να σου μειώσει τον μεταβολισμό.
Μην τρως πολύ αλάτι. Αλλά φάε αλάτι γιατί το χρειάζεσαι.
Φάε πολλά λαχανικά. Αλλά μην τρως πατάτες και καλαμπόκι.
Τα φρούτα είναι υγιεινά. Αλλά μην τρως φρούτα γιατί παχαίνουν.
Η ζάχαρη είναι αναγκαία για τον οργανισμό, δίνει άμεση ενέργεια. Αλλά μην τρως ζάχαρη, παχαίνει και προκαλεί καρκίνο.
Δεν κάνει καλό να μένεις νηστικός. Αλλά μπορείς να το «βαφτίσεις» νηστεία και να έχει το κεφάλι σου ήσυχο.
Το να είσαι vegan είναι η καλύτερη επιλογή σου. Αλλά οι vegan δεν τρέφονται σωστά και χρειάζεσαι κρέας.
Το κρέας δεν κάνει καλό. Αλλά οι πρόγονοι μας έφτασαν εδώ που έφτασαν χάρη σε αυτό.
Το ψάρι είναι η καλύτερη τροφή. Αλλά το ψάρι είναι γεμάτο από υδράργυρο και καλό είναι να το αποφεύγεις.
Να κάθεσαι στον ήλιο πολύ ώρα γιατί έχεις ανάγκη την βιταμίνη D. Αλλά πρόσεξε γιατί ο ήλιος προκαλεί καρκίνο του δέρματος.
Βάλε αντηλιακό για να μην πάθεις καρκίνο του δέρματος. Αλλά πρόσεξε τα αντηλιακά περιέχουν διάφορα χημικά που προκαλούν καρκίνο.

Η έννοια αυτής της ενότητας είναι να διαχωρίσει το τι είναι σωστό και το τι όχι και να βοηθήσει όσους ψάχνονται στο να μην χαθούν.